Londonna 2011.05.28. 03:42

one

 Ahh, a sulirol meg muszáj írnom néhány sort. Iskolába menet, vagy kozben sokszor azt képzelem, hogy egy U2 videokliphez asszisztálok. Nagyon jófejek a társaim, sajnos sulin kívül nem nagyon járunk össze, nekem viszont rajtuk kívül nem igazán van még barátom. Legjobb haverom Jun, a 160 cm-es, nagyon gizda és nem meleg japán fiú, oldalra simított, elöl hosszúra meghagyott hajjal. A srác vizuálisan akkora élményhalmaz, hogy minden napomat feldobja. Ma elmentünk egy sushi bárba, jól kifaggattam a gésákról meg a szamurájokról, szerintem tökhülyének nézett. Jun folyamatosan vigyorog, ha zavarban van, akkor még hajlong is beszélgetés közben, édi. Imád high tech dolgokról csevegni, ennek általában a felét sem értem, de szerintem ez egyikünket sem zavarja. Ma valami olyan i-phone alkalmazásról tartott előadást, ami fotózással kapcsolatos, és rajtam próbálta ki. (Itt jegyezném meg, hogy Londonban mindenkinek, de tényleg mindenkinek i phonja van, azért mert ingyen adják. Ezen olvasnak könyveket, filmet néznek a metrón, mindenre használják és mindig. A sulimban is mindenki folyamatosan cseszteti az okostelefonját, így én inkább dugdosom a tíz fontos samsungomat.:) Na szóval, ma az egyik órán Jun modellje voltam. Előtte Nike, a nigéria osztálytársnőm, akit szintén nagyon bírok, a tradícionális nigériai öltözetről tartott előadást, és rajtam próbálta ki a fejkendő megkötését. Erről csatolok egy képet, a nigériai nők ilyeneket hordanak a fejükön alkalmakkor. A képet Jun készítette.

Na az tényleg a globális szeretetet és világbékét idézi, amikor a londoni suli előtt egy japán csávó fényképez egy magyar lányt, akinek a fején egy nigériai kendő van, körülöttük meg török lányok kacarásznak…Bírom még Giorgit is Grúziából, vele is szoktam kajálni. Elég elnéző volt velem, amikor a múltkor bőszen ajánlgattam neki Moszvát, mint hozzá közelebb lévő metropoliszt, ahová mehetne tanulni. Nem tudtam ugyanis, hogy 2008-ban Grúzia és Oroszország között háború volt, és azóta egyik föld szülöttje sem lépheti át a határt. Epic fail.

Én meg elnéző vagyok az egyiptomi barátnőmmel, aki egész intim dolgokba von bele az életéből, például, hogy hogyan verte a volt csávója. Ma a borkóstolásról tartottam tartottam előadást, később random szerűen kihívott a tanár, hogy beszéljek a kedvenc kajáimról. Honfitársi kötelességemnek éreztem, hogy bemutassak néhány tradicionális magyar ételt. Azt hiszem a töltött káposztát még sikerült elmagyarázni, a törökök bőszen bólogattak, hogy azt ők is szeretik. Amikor a paprikás krumpliról, paprikás csirkéről, és krumplistésztáról esett szó, már mindenki hangosan röhögött és érdeklődtek, hogy eszünk-e néha valami könnyűt, esetleg zöldséget a paprikán kívül, mondtam, hogy nem nagyon. A bicskám azt hiszem a túrós tészta elmagyarázásába tört bele, mert sem a túrót sem a tejfölt nem nagyon ismerik ezen népek gyermekei. A pasta with cottege hallatán meg csak fintorogtak. magyarhoz híven elmondtam azt is, hogy gyakran pálinkát iszunk evés előtt, ez is tökre sokkolta őket. Sokan csodálkoztak akkor is, amikor azt fejtegettem, hogy Magyarországon illedelmes az, hogy a menjen jobb oldalon, mert baloldalon volt régen a férfiak kardja, és ha a azon az oldalon sétált volna velük, könnyedén megsérthették volna. Gondolkodtam, hogy említsem-e a pig killing (disznóvágás, ezeket drága szüleim kedvéért fordítom) témakörét, de végül úgy döntöttem, ennyi elég volt erre a hétre.

lenne már sulin kívül is barátkozni, el tudnám viselni, ha lenne kivel töltenem a péntek estémet. Remélem idővel, ha lesz munkám, ez is megoldódik. Addig is ízlelgetem a kedvenc angol szavaimat: horse-radish, mint lóretek, azaz torma, vagy chickpea, mint pipiborsó, azaz csicseriborsó. Kedvenc metrómegállóm továbbra is a Swiss Cottage. Úgy szeretném azt mondani az osztálytársaimnak, hogy hazafelé menet a Svájci Túrónál kell leszállnom!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://londonna.blog.hu/api/trackback/id/tr52937957

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nagy Zsófia | PALACSINTA 2011.05.28. 16:02:30

Gondban van a tészta tündérFérjhez megy a lányaNézegeti varázskönyvétMit ad vacsorára Sütök pettyes palacsintátKezdődjék a mókaTojássárga napkorongjátLágyítsa a szóda Fél liter tej kevés cukorSzakadjon a lisztesőÖlbe veszi merőkanálForró olaj éget...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fanncs 2011.05.28. 04:54:15

dejó hallani végre rólad Cenuskám! Kitartás!!! Ügyes vagy, látod mennyi élmény ért máris.. a lakás helyzet is meg fog oldódni! Véletlenül sem említek semmit, ami a jó időt és a fesztiválokat idézi, de minden frankó, csak Te hiányzol!
pussz

pissy 2011.06.01. 10:40:23

yeahhhh, és türelem, türelem nyuszi (tudod abból neked nem sokat osztottak:)), de minden rendben lesz. kecó is barátok is, ne aggódj, még nagyon sokminden fog történni veled, ami örök emlék lesz.

itt meg ugyanaz megy, amit már ezerszer láttál, és mondjuk 16évesen még könnybelábadhat a szemed hogy élőben a prodigyn, de mosmár csak flegmán ugrasz rá egy bungeet mert uncsi, szal nemaz hogy kihagysz valamit, sőt!

mondjuk én a pigkillingre rendszeresen rámegyek, néha fűszerezem azzal, hogy nálunk van aki csirkelábat is eszik, készvannak. szal kitart, és pusssz

mincsike 2011.06.15. 17:09:46

Perembarátnő!
Szerintem menő Londonban skypolni egész nap az ágyban fekve!

Londonna 2011.06.29. 11:13:19

@mincsike: :)) ezt eddig nem is láttam. az ám! kb annyira, mint kedd délelőtt az Andrássyn sörözni...;)
süti beállítások módosítása